25,000 תגי זיהוי לילדים יחולקו ע"י זקא בחפ"ק במירון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 25,000 תגי זיהוי לילדים יחולקו ע"י זקא בחפ"ק במירון
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כהפקת לקחים משנים עברו, נערכים בארגון 'זק"א' לפעולות מגוונות לקראת אירועי ל"ג בעומר, בסיוע מאוחדת יוקמו מס' נקודות לאיתור נעדרים, המתנדבים יפעלו בעזרת המוקד המרכזי מסביב לשעון באיתור ילדים אובדים ונעדרים. במקרים מיוחדים ישלחו 'טרקטורוני זק"א' לאיתור את ההורים ע"י הכרזה במערכת הכריזה המיוחדת של הטרקטורונים.

    לאורך צירי העלייה יחלקו מתנדבי זק"א 25,000 'תגי זיהוי' מיוחדים. רעיון יצירתי של זק"א שבמסגרתו חולקו עשרות אלפי תגי זיהוי אשר הוצמדו לידי הילדים שעלו לרשב"י, כשעל התג מופיעים פרטי הילדים ומס' הטלפון של אחד ההורים. כדי להקל על איתור מהיר של ההורים. מרהיב היה לראות את ילדי החלאקה על כתפי אבותיהם כשעל ידיהם צמודים "תגי הזיהוי".

    בשנה שעברו טיפלו המוקד זק"א מירון ב- 762 מקרים של איתור נעדרים בניהם במקרים חריגים של תינוקות בני פחות משנה שנאבדו, בנוסף המוקד המרכזי של זק"א הממוקם במרכז העליה להר נתן מענה של עזרה ראשונה לעשרות אנשים בהתייבשו בגלל החום.

    יהודה משי זהב יו"ר זק"א, אמר "ב"ה בשנה שעברה הייתה ירידה בכמות המקרים של ילדים שאבדו, אנו נותנים דגש על חלוקת תגי הזיהוי ובכך אנו מצליח למנוע מקרים מסוג זה, בע"ה השנה אנונתארגן מראש עם כמויות של בקבוקי מים קרים לחלוקה בחניונים ובמספר מוקדים בעליה לציון הרשב"י."



    0 תגובות